تماس با ما : 09909557975

آموزش نصب پرده های مغناطیسی

آموزش نصب پرده های مغناطیسی

آموزش نصب پرده های مغناطیسی

نصب راحت پرده های مغناطیسی یکی از مزیت های آن می باشد. شما بعد از خواندن این مقاله به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید. نصب پرده های توری مغناطیسی و پرده های پلاستیکی مغناطیسی کاملا مشابه یکدیگر می باشد. همه ی آنها مجهز به چسب های دو طرفه ی آلمانی هستند که دارای نری و مادگی است. مشابه بودن چسب ها و روش نصب باعث میشود شما در فصول مختلف و هر وقت که نیاز داشتید بتوانید این دو را با یکدیگر تغییر دهید.

کارهایی که قبل از نصب باید انجام شود: 

قبل از نصب چارچوب در و محلی که قرار است چسب ها برروی آن قرار بگیرند را کاملا تمیز و سپس خشک کنید. این کار باعث میشود که چسب ها بصورت دقیق چسبیده شوند. سپس وسط درب را با اندازه گیری پیدا میکنیم تا محل قرار گیری مگنت ها دقیقا وسط باشد.

نصب پرده ی مغناطیسی:

ابتدا یک لنگه آن را از بالا بطوری میچسبانیم که برای پرده های پلاستیکی مغناطیسی 5 سانتی متر و برای پرده های توری مغناطیسی 2 الی 3 سانتی متر بالا تر از کف زمین باشد. همچنین باید دقت شود که مگنت ها دقیقا وسط درب قرار گیرند. سپس چسبهای کناره ها را می چسبانیم.
برای لنگه ی دوم نیز همین کار را به گونه ای اجرا میکنیم که مگنت ها در کنار هم و دقیقا وسط درب قرار بگیرند.

نکات مهم : 

باد و هواکش دشمن پرده های مغناطیسی هستند و باعث میشوند مگنت ها به خوبی و درستی یکدیگر را جذب نکنند، زیرا شرایط را از حالت نرمال خارج میکنند. بنابراین در نصب پرده های مغناطیسی سعی کنید این موارد را لحاظ کنید. جهت مشاوره رایگان می توانید با تیم نیودر تماس حاصل فرمایید. جهت خرید پرده های توری مغناطیسی و خرید پرده های پلاستیکی مغناطیسی از نیودر می توانید قبل از آن هرگونه سوال و مشاوره ای که لازم دارید را بگیرید.

شماره تماس و واتساپ :

09909557975
09136560455

اشتراک گذاری این مقاله

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button