تماس با ما : 09909557975

هر پرده آهنربایی برای چه فصلی مناسب است؟

هر پرده آهنربایی برای چه فصلی مناسب است؟

هر پرده آهنربایی برای چه فصلی مناسب است؟

استفاده از پرده های آهنربایی یا مغناطیسی چند سالی است که در منازل و فروشگاه ها رواج پیدا کرده است. این کالا با قیمت مناسب در کنار کارایی بالایی که دارد، بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. پرده های مغناطیسی در دو نوع پرده توری مغناطیسی و پرده پلاستیکی مغناطیسی دربازار وجود دارد. یکی از سوالاتی که افراد زیادی از نیودر می پرسند، این است که هر نوع مناسب چه فصلی از سال است. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم. 

بهترین فصل برای استفاده ی درب پلاستیکی مغناطیسی:

پرده پلاستیکی باتوجه به مشخصاتی که دارد برای هر دوفصل مناسب است. درب های آهنربایی که از جنس پلاستیک است، از خروج سرما در فصل زمستان جلوگیری به عمل می آورد. همچنین این پرده ها در فصل تابستان نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. زیرا در فصل تابستان نیز از خروج سرمای داخل خانه به بیرون جلوگیری کرده و مانع ورود حشرات موذی نیز می شوند. بسیاری از فروشگاه ها اقدام به خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی برای هر دوفصل می کنند. 

بهترین فصل برای استفاده ی درب های توری مغناطیسی:

پرده توری مغناطیسی نیز یکی از محصولات بسیار پر کاربرد درب های مغناطیسی است. از این پرده در فصل تابستان استفاده می شود. زیرا در این فصل بدلیل عبور و مرور از درب ها، حشرات موذی به داخل منزل و یا فروشگاه ها وارد می شوند. این پرده ها بهتر است در فصل تابستان استفاده شوند تا ضمن عبور و مرور راحت از آن، از ورود حشرات نیز جلوگیری شود. درب های توری آهنربایی یکی از محصولات پر فروش است که این روز ها جایگزین توری های فلزی قدیمی شده است. افراد زیادی با خرید پرده توری مغناطیسی، تابستان خود را از ورو حشرات ایمن می کنند.

بهترین عملکرد برای انتخاب پرده های مغناطیسی : 

بهترین عملکرد این است که شما هر دو پرده را تهیه کنید. زیرا عملکرد پرده پلاستیکی بیشتر برای فصل زمستان است و در فصل تابستان باعث دم گرفتن داخل فروشگاه و منازل می شود. پرده ی توری نیز ضمن اجازه دادن به گردش هوا، در فصل تابستان فیلتر خوبی برای ورود حشرات است. با توجه به نصب راحت آن ها و امکان جایگزینی این دو محصول در دو فصل، بسیاری از افراد ترجیح می دهند هر دو را خریداری کنند. آموزش اندازه گیری پرده های مغناطیسی و آموزش نصب پرده های مغناطیسی در وبسایت نیودر توضیح داده شده است.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button