تماس با ما : 09909557975

پرده مغناطیسی چیست ؟

پرده مغناطیسی چیست ؟

پرده مغناطیسی چیست ؟

یکی از محصولات جذاب ساختمانی در سالهای اخیر، پرده های مغناطیسی است. شما قطعا به تازگی این محصول را در فروشگاه ها و منازل دیده اید. پرده ی مغناطیسی هم در زمستان و هم در تابستان کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم.

پرده ی مغناطیسی چیست؟

پرده ی مغناطیسی در واقع یک درب برای منازل و فروشگاه ها است. این درب در دو مدل توری و پلاستیکی در بازار عرضه می شود. هر کدام از این مدل ها کاربرد خاص خود را دارند. دلیل اینکه به آنها مغناطیسی گفته می شود، مگنت های است که در لبه های پرده قرار می گیرد. این مگنت ها باعث میشوند عبور و مرور از این درب ها به راحتی امکان پذیر باشد.

درب پلاستیکی مغناطیسی:

پرده پلاستیکی مغناطیسی در واقع مانند یک درب عمل می کند. این درب های پلاستیکی در زمستان کاربرد بسیار زیادی دارند. زیرا از ورد سرما به داخل فروشگاه ها و منازل جلوگیری می کنند. بدلیل وجود مگنت ها، عبور و مرور از آن ها ساده بوده و به راحتی باز و بسته می شوند. قیمت پرده های پلاستیکی مغناطیسی نسبت به روش های مشابه بسیار کمتر بوده و به همین دلیل این سالها با استقبال زیادی روبرو شده است.

درب های توری مغناطیسی:

پرده های توری مغناطیسی دارای توری های فایبر گلاس است. این پرده های توری بیشتر در فصل تابستان استفاده می شوند. درب های توری مغناطیسی، جایگزین مناسبی برای توری های فلزی است. این پرده ها در فصل تابستان از ورود هوای گرم و همچنین ورود حشرات موذی به داخل ساختمان و فروشگاه جلوگیری می کند. قیمت پرده های توری مغناطیسی در مقایسه با توری های فلزی بسیار مناسب است.

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button