تماس با ما : 09909557975

رهایی از دست حشرات مو‌ذی در تابستان

رهایی از دست حشرات مو‌ذی در تابستان

رهایی از دست حشرات مو‌ذی در تابستان

تابستان با همه ی زیبایی هایی که دارد گاهی باعث کلافگی می شود. حضور حشرات مو‌ذی و آلودگی هایی که به همراه دارد یکی از موارد منفی این فصل است. حشرات موذی مانند پشه، مگس و … علاوه بر مزاحمت هایی که ایجاد می کنند، بیماری هایی را نیز با خود به همراه دارند. حضور آن ها در فضای منزل باعث آلودگی مواد غذایی و سطوح شده و عواقبی را بدنبال دارد. بنابراین در این فصل بسیاری از افراد به فکر رهایی از آن ها می باشند. روش های بسیار زیادی برای مقابله با‌ آن ها از گذشته تا به امروز وجود داشته است که بایکدیگر مرور می کنیم.

درب های فلزی توری :

بسیاری از منازل و مغازه ها برای جلوگیری از ورود حشرات در فصل تابستان، اقدام به نصب درب های توری دار فلزی می کردند. همچنین بسیاری با نصب آن ها بر روی پنجره ها سعی در جلوگیری از ورود آن ها داشتند. اما این درب ها بدلیل مشکلاتی که داشتند، کم کم حذف شدند. از جمله مشکلات آن ها می توان به شکننده بودن توری ها اشاره کرد. توری ها در مواجه با خم شدگی مقاوم نبوده و خیلی سریع دچار شکستگی می شدند. در نهایت با ایجاد حفره در آن ها عملا قابل استفاده نبودند. هزینه ی بالای اجرای آن ها نیز یکی دیگر از دلایل کاهش محبوبیت آن ها بود. همچنین عبور و مرور از آن ها راحت نبوده و با باز شدن آن ها، حشرات به داخل ساختمان و فروشگاه ها نفوذ می کردند.

درب های توری مغناطیسی:

در چند سال گذشته درب های توری مغناطیسی به بازار معرفی شدند. این درب ها که بیشتر به صورت پرده بوده و بسیاری از افراد آن ها را با پرده توری مغناطیسی یا آهنربایی مش ناسند، بسیاری از مشکلات توری های فلزی را حل کردند. جنس پرده ها از فایبر گلاس بوده و در برابر شکنندگی بسیار کمقاوم اند. همچنین نصب و برداشتن آن ها بسیار راحت و هزینه ی کمتری برای اجرا دارند. لبه های پرده به آهنربا مجهز شده است که باعث می شود عبور و مرور از آنها بسیار راحت باشد. همچنین بلافاصله باز و بسته می شوند و این مورد باعث شد ه عبور و مرور حیوانات خانگی از آن ها نیز بسیار راحت باشد. امروزه در سراسر شهر این پرده ها را میتوانید در منازل و فروشگاه ها می بینید.

 

مرکز فروش درب های توری مغناطیسی نیودر:

نیودر به عنوان تولید کننده ی پرده های توری مغناطیسی، در این زمینه فعال است. پرده های توری مغناطیسی نیودر در استاندارد ترین حالت ممکن ساخته و ارائه می شود. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه تماس بگیرید.

پرده های پلاستیکی مغناطیسی:

یکی دیگر از تولیدات نیودر، پرده های پلاستیکی مغناطیسی است. یکی از مزیت های پرده پلاستیکی نیودر قابل استفاده بودن آن در زمستان و تابستان است. پرده های پلاستیکی مغناطیسی در فصل تابستان از خروج سرمای کولر به خارج و همچنین ورود حشرات به داخل جلوگیری می کنند. و در فصل زمستان نیز مانع ورود هوای سرد به داخل فروشگاه، مغازه و منازل می شوند. بسیاری از فروشگاه ها پرده های پلاستیکی را برای استفاده در هر دو فصل انتخاب می کنند.

البته مشابه بودن طریقه ی نصب این دو پرده باعث می شود شما بتوانید در هر دوفصل آن ها را با یکدیگر جایگزین کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button