تماس با ما : 09909557975

تولید کنندگان پرده های مغناطیسی

تولید کنندگان پرده های مغناطیسی

تولید کنندگان پرده های مغناطیسی

پرده های مغناطیسی یکی از محصولات بسیار مفید و کارآمد برای منازل و فروشگاهها است. این محصولات سالهای زیادی نیست که به بازار آمده اما بدلیل کارآیی بالا، قیمت مناسب و زیبایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شاید تولید پرده های مغناطیسی و سابقه ی آن ها به ۲۰ سال هم نرسد، اما در بسیاری از مکان ها شما شاهد حضور آن ها هستید. یکی از مزایای پرده های مغناطیسی  مناسب بودن آن ها برای تمام فصول است. برای مثال در فصل تابستان شما می توانید با نصب پرده های توری مغناطیسی مانع ورود حشرات موذی به داخل مغازه و یا منزل خود شوید. پرده های پلاستیکی مغناطیسی نیز برای فصل زمستان مانع ورود سرما به داخل ساختمان و یا فروشگاه می شوند. نصب راحت آن ها و قابل جایگزین بودن مدل توری و پلاستیکی با یکدیگر، یکی دیگر از مزایای این پرده های مغناطیسی است. بنابراین تولید پرده های مغناطیسی یکی از تولیدات بسیار مناسب سالهای اخیر بوده است که به سادگی بسیاری از مشکلات را در ورودی ساختمان ها از بین برده است.

تولید کننده ی پرده های مغناطیسی: 

شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت نمی کنند و تعداد آن ها بسیار کم است. نیودر به عنوان یکی از تولیدکننده پرده های مغناطیسی در ایران فعالیت می کند. تولیدات پرده های مغناطیسی نیودر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پرده های توری مغناطیسی نیودر از جنس فایبرگلاس با کیفیت بسیار بالا می باشد که در برابر شکستگی و خم شدگی بسیار مقاوم است. تولیدات نیودر در بسیاری از کشور دیده شده و بخصوص فروشگاهها به طور انبوه از محصولات نیودر استفاده می کنند. نیودر علاوه بر تولیدات پرده های مغناطیسی، مرکز فروش درب های توری مغناطیسی و پلاستیکی نیز می باشد. فروش حضوری تلفنی و آنلاین از وبسایت روش هایی است که شما می توانید خرید خود را از نیودر انجام دهید.

روش خرید آنلاین از نیودر: 

برای خرید آنلاین به فروشگاه نیودر سر بزنید. سپس یکی از محصولات توری یا پلاستیکی را که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید. در صفحه ی هر محصول شما می توانید سایز مورد نیاز خود را انتخاب کنید. آموزش اندازه گیری پرده های مغناطیسی نیز در همان صفحه و همچنین در بلاگ نیودر موجود است. در صورتی که سایز انتخابی شما در سایز های استاندارد موجود نبود، شما می توانید با تماس با مرکز فروش، سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button