تماس با ما : 09909557975

راه های جلوگیری از اتلاف انرژی در زمستان

راه های جلوگیری از اتلاف انرژی در زمستان

راه های جلوگیری از اتلاف انرژی در زمستان

یکی از مسئله های مهم در جهان، ذخیره ی انرژی و جلوگیری از اتلاف آن است. در زمستان این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند. سوخت و انرژی ارزش بسیار بالایی دارند، چه بسا بیشتر از طلا. در این مقاله می خواهیم به بررسی اتلاف انرژی و راهکار های جلوگیری از آن بپردازیم.

فروشگاه ها، منابع اصلی اتلاف انرژی در زمستان:

از آنجا که فروشگاه ها قادر به بستن درب خود نیستند، در زمستان یکی از مکان های اصلی اتلاف انرژی به شمار می روند. بسیاری از آن ها نیز از درب های برقی و یا شیشه ای بازشو استفاده می کنند تا از این اتلاف انرژی بکاهند. اما تردد زیاد مردم و همچنین باز و بسته شدن طولانی مدت این درب ها، مقدار زیادی از انرژی گرمایی را اتلاف می کنند.

 اتلاف انرژی در منازل:

دربهای ورودی و خروجی منازل نیز یکی دیگر از قسمت هایی است که مقدار زیادی از انرژی گرمایی را هدر می دهند و باعث ورود سرما به داخل سالن می شوند. عبور و مرور زیاد از این درب ها و باز و بسته شدن مداوم آن ها، به اتلاف انرژی کمک زیادی می کند.

راهکار جلوگیری از اتلاف انرژی در زمستان:

یکی از بهترین راهکار ها، استفاده از پرده های پلاستیکی مغناطیسی در ورودی فروشگاه ها و درب های ورودی منازل است. در واقع این درب های مغناطیسی عبور و مرور را راحت کرده و بلافاصله بعد از عبور از آن بسته می شود. بررسی ها نشان می دهد پرده های پلاستیکی مغناطیسی تا 70 درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند.

خرید پرده های پلاستیکی مغناطیسی:

جهت استعلام قیمت پرده های پلاستیکی مغناطیسی و خرید آن با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به فروشگاه نیودر مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button