تماس با ما : 09909557975

آموزش اندازه گیری پرده های مغناطیسی

آموزش اندازه گیری پرده های مغناطیسی

آموزش اندازه گیری پرده های مغناطیسی

پرده های مغناطیسی در اندازه های متنوع ارائه می شوند. شما عزیزان باید قبل از سفارش محصول مورد نظر خود، حتما پرده ی مورد نظر را اندازه گیری کنید. در صورتی که سایز درخواستی شما در 11 سایز استاندار فروشگاه نیودر باشد، با ثبت سفارش آنلاین محصول خود را سفارش دهید و بین 7 الی 10 روزکاری آن را تحویل بگیرید. در این مقاله نکات اندازه گیری را با هم بررسی می کنیم.

اندازه گیری در های بازشو: 

در این موارد، چارچوب درب را از قسمت مخالف باز شدن درب، اندازه گیری کنید. سپس به عرض از هر طرف 10 سانتی متر و به ارتفاع نیز 10 الی 15 سانتی متر اضافه کنید. تصویر زیر این موضع را واضخ تر نمایش می دهد.

آموزش اندازه گیری برای درب های شیشه ای: 

برای این موضوع عرض و ارتفاع درب شیشه ای را اندازه گیری کنید، سپس از هر طرف اندازه ی بدست آمده را 15 سانتی متر اضافه کنید. درصورتی که فضا دارید این اندازه میتواند بیشتر هم باشد، تا فضای کافی برای چسباندن چسب های کناری پرده فراهم شود.

نکات اندازه گیری : 

دقت کنید که ارتفاع استاندارد بین 200 الی 240 سانتی متر می باشد. اگر ارتفاع اندازه گیری شما کمتر از این مقدار بود میتوانید با مراجعه به خیاط، سایز استاندارد را کوتاه کنید. در صورتی که سایز درخواستی ارتفاع بیشتر از 240 بود، با تماس با مشاوران ما، سایز درخواستی راعلام کنید تا پرده ی مورد نظر شما آماده و ارسال شود.

سفارش پرده های مغناطیسی: 

اندازه گیری پرده توری مغناطیسی و پرده های پلاستیکی مغناطیسی کاملا مشابه هم می باشد. سایز های موجود و آماده ی نیودر ۱۱ سایز استاندارد است که در صفحه ی خرید پرده توری مغناطیسی و خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی قابل مشاهده است. در موارد معدودی، سایز درخواستی جزء استاندارد ها نمی باشد که با تماس و یا پیام در واتساپ میتوانید، سایز مورد نظر خود را سفارش دهید. امکان خرید آنلاین و تلفنی در فروشگاه نیودر می باشد.

شماره های تماس و واتساپ :
09909557975
09136560455

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button