تماس با ما : 09909557975

پرده توری مغناطیسی نیودر

پرده توری مغناطیسی نیودر

پرده توری مغناطیسی نیودر

پرده های توری مغناطیسی از جنس فایبرگلاس درجه یک می باشد. پرده توری مگنت دار نقش بسیار زیادی در جلوگیری از ورود حشرات موذی به داخل ساختمان دارد و همچنین زیبایی خاصی به ورودی منازل و فروشگاه ها می بخشد. در این پرده ها از مگنت هایی برروی لبه ی پرده استفاده میشود تا ورود و خروج از آن بسیار راحت باشد. درب های توری مغناطیسی به هنگام عبور از آن به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و از ورد حشرات مخصوصا در تابستان ، به داخل منازل و فروشگاه ها جلوگیری میکنند. 

ویژگی های پرده توری مغناطیسی نیودر: 

پرده های توری مغناطیسی نیودر از فایبرگلاس درجه یک به سفارش شرکت تولید میشوند (مش 130 گرم) که در برابر خمیدگی و شکستگی بسیار مقاومند. همچنین جذب آب بسیار پایینی دارند بنابراین برای استفاده در مناطق مرطوب بسیار مناسب می باشند. وزن سبک تری نسبت به توری های فلزی دارند و از نظر اقتصادی نیز پرده ی توری مغناطیسی بسیار مقرون به صرفه تر از توری های فلزیست.  

پرده های مغناطیسی نیودر دارای 14 جفت مگنت  و 8 جفت چسب دو طرفه آلمانی 2.5 و 5 سانتی می باشد که همراه با پرده ارسال خواهد شد. 

مزایای پرده توری مغناطیسی نیودر: 

مهم ترین مزیت پرده توری مغناطیسی نصب راحت آن است. در کناره های این پرده از چسب های دو طرفه آلمانی استفاده شده است تا شما عزیزان به راحتی قادر به نصب آن باشید و استفاده از چسبک های قوی این کار را راحت کرده است. همچنین در پرده های پلاستیکی مغناطیسی نیز از همین چسب ها استفاده شده تا به راحتی بتوانید در زمستان این دو را با یکدیگر تعوض نمایید. آموزش نصب پرده های مغناطیسی را قبل از نصب مطالعه فرمایید. وجود مگنت ها عبور و مرور انسان  و حیوانات خانگی را از آن بسیار راحت کرده و باعث میشود این پرده ها علاوه بر جنبه ی تزیینی بصورت فیلتر نیز عمل کند. سبک و مقرون به صرفه بودن آن نیز از دیگر مزایای پرده های توری مغناطیسی است. 

همچنین به منظور استحکام بیشتر پرده های توری بخصوص در مکانهای پرتردد مثل فروشگاهها و‌ مغازه ها، چرم دوزی کنار اهنربا برروی پرده های توری به درخواست مشتری امکان پذیر است.

نمونه کار های اجرایی پرده توری مغناطیسی نیودر

خرید پرده های توری مغناطیسی نیودر:

برای خرید پرده های توری مغناطیسی ابتدا باید اندازه ی پرده ی مورد نظر خود را بدانید. آموزش اندازه گیری پرده های مغناطیسی را مطالعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند. در فروشگاه نیودر 11 سایز استاندارد وجود دارد که در صورتی که سایز درخواستی شما جزء سایز های استاندارد باشد با مراجعه به فروشگاه، سایز مورد نظر را انتخاب و سپس مراحل سفارش را انجام می دهید. سفارش شما 2 روز کاری زمان می برد تا آماده شود و بین 7 الی 10 روزکاری زمان می برد تا به دست شما برسد. 
در صورتی که سایز درخواستی جزء 11 سایز استاندارد نبود، با اعلام به کارشناسان ما ، پرده ی شما با سایز سفارشی آماده و برای شما ارسال خواهد شد. 

شماره های تماس و واتساپ :
09909557975
09136560455

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button