تماس با ما : 09909557975

پرده های پلاستیکی مغناطیسی

پرده های پلاستیکی مغناطیسی

پرده های پلاستیکی مغناطیسی

پرده های پلاستیکی مغناطیسی نیودر برای جلوگیری از ورود سرما در زمستان و خروج سرمای کولرگازی در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد.این پرده ها که به عنوان یک درب پلاستیکی عمل می کند، بین 70 الی 80 درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند. پرده ی پلاستیکی آهنربایی به دلیل وجود مگنت ها برروی لبه ی آن به راحتی باز و بسته شده و همچنین وجهه ی تزیینی زیبایی به فروشگاه و محیط منزل می بخشد. 

ویژگی های درب پلاستیکی مغناطیسی نیودر:

پرده پلاستیکی مغناطیسی نیودر در دو ضخامت 025 و 045 میکرون تولید میشود و جنس آن نیز از طلق شفاف است.قسمت پایین پرده با چرم مصنوعی دوخته شده که در برابر سایش مقاوم می باشد و در داخل این چرم از وزنه برای ایستایی بهتر و مقاومت در برابر باد استفاده شده است. 14مگنت و  8 جفت چسب 2.5 و 5 سانتی در این پرده ها استفاده شده است. اما امکان تقویت مگنت ها نیز وجود دارد. 

مزایای پرده پلاستیکی مغناطیسی نیودر: 

ده های پلاستیکی مغناطیسی  جهت جلوگیری از خروج سرمای کولر های گازی، در تابستان مورد استفاده قرار میگرد به همین دلیل طراحان ما از چسبک استفاده کردند تا اگر قصد استفاده از پرده های توری مغناطیسی در فصل گرما را داشتید به راحتی پرده پلاستیکی آهنربایی  را از چسبک روی درب جدا و پرده توری را جایگزین آن نمایید به طور کلی از یک چسب برای دو نوع پرده  استفاده خواهد شد. آموزش نصب پرده های مغناطیسی را بخوانید. در این پرده پلاستیکی مغناطیسی از مگنتهای قوی استفاده شده که بعد از ورود و خروج بصورت خودکار بسته میشوند.

جلوگیری از اتلاف انرژی : 

انرژی در همه ی دنیا بسیار با اهمیت است. بنابراین حفظ آن و جلوگیری از هدر رفت انرژی قطعا موضوعیست که دغدغه ی هر فردی است. بخصوص افرادی که صاحب کسب و کار هستند، بسیار این موضوع برای آن ها ارزش دارد. زیرا در هزینه ها ی آن ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. برای جلوگیری از هدر رفت انرژی در فروشگاه ها، دو راه وجود دارد. یک: استفاده از درب های برقی اتوماتیک که هزینه و اصطلاک بالایی دارد. دو ، استفاده از درب های پلاستیکی مغناطیسی که هزینه ی بسیار کمتری دارند. 

نمونه کار های اجرایی پرده پلاستیکی مغناطیسی نیودر

خرید پرده های پلاستیکی مغناطیسی نیودر: 

برای خرید پرده های پلاستیکی مغناطیسی ابتدا باید اندازه ی پرده ی مورد نظر خود را بدانید. آموزش اندازه گیری پرده های مغناطیسی را مطالعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند. در فروشگاه نیودر 11 سایز استاندارد وجود دارد که در صورتی که سایز درخواستی شما جزء سایز های استاندارد باشد با مراجعه به فروشگاه، سایز مورد نظر را انتخاب و سپس مراحل سفارش را انجام می دهید. سفارش شما 2 روز کاری زمان می برد تا آماده شود و بین 7 الی 10 روزکاری زمان می برد تا به دست شما برسد. 
در صورتی که سایز درخواستی جزء 11 سایز استاندارد نبود، با اعلام به کارشناسان ما ، پرده ی شما با سایز سفارشی آماده و برای شما ارسال خواهد شد. 

شماره های تماس و واتساپ :
09909557975
09136560455

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


راه های ارتباطی


Call Now Button